Stolt över att jag gjorde de!

Jäkligt stolt över mig själv.
Bra jobbat Emmelie.

Jag ordnade lite ny musik på mp3n (body workout) och när jag kom till gymmet och stod på maskinen o de välbekanta o snabba låtarna kom så kände jag hur jag liksom trampade för allt jag va värd.


Så nu sitter jag nyduschad,mätt och stolt över mig själv.
Ska fixa håret nu o smörja in mig med min favorit bodylotion.
Sedan väntar sängen på mig, och vet ni? de e nog några grader svalare ikväll här inne.
Skönt!


Ha en underbar kväll!


Jag saknar mina långa naglar! Men försökte skoja till dom lite imorses, dock tror jag att vid nästa försök borde jag göra de när Ebba sover o inte sitter jämte o ska ha sina målade.
Dom blev kladdiga, men lite ball ändå eller hur?

Kommentarer
monica

Jag får testa det med vällingen men gjorde du mat till henne varje gång hon blev hungrig där emellan? eftersom hon äter så lite så klarar hon sig inte 3-4timmar som man brukar vänta till nästa mål...så blir ju att jag får amma iaf...btw du ska vara stolt att du lykas komma iväg och träna så mkt och regelbundet önska jag hade din motivation... kram

2010-07-13 21:34:17
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Mother, Married & Twenty

Bra jobbat :) Det krävs mycket självdisciplin för att ta sig till gymmet, själv är jag tyvärr alldeles för lat för det hehe:)

2010-07-13 23:23:40
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0