Varför i helvete?

Snart dags att lägga fröken som är uppe längre än vanligt idag.
Hoppas de går lätt o behändigt.

Eftermiddagen spenderades på stranden och här hemma på gården, en heldag utanför husets väggar precis som de ska vara med andra ord.
Hatar verkligen dagar då jag bara sitter o väntar av tiden.

Har satt på mig träningskläderna för tänkte ge mig ut på en rask promenad/springtur runt Gersken direkt efter Ebba har somnat.
Fick lite mer eller mindre panik när jag insåg efter att ha vägt mig på Ikea att jag fortfarande trots träning o ganska god hållning till mat väger 63 kilo, varför i helvete går jag inte ner för?!




Kommentarer
Rebecca

muskler väger mer än fett.

Så för 1 kilo fett får du minst 2 kilo muskler.

Så oavsett om vågen visar densamma, så måste du fortsätta blicka framåt.

Vill du bli smalare utan att vara vältränad så måste du ju bara super banta.

Utan träning.

Men då får du svaga leder och hudproblem. ah du fattar.

mycke mer konditionsträning gör att man går ner:)

Men oavsett så är du ju super hurtig :D

lycka till

2010-07-27 19:44:44
URL: http://staaaacey.blogspot.com

63 kilo är juh inte såå farligt ändå, ja ligger å tippar på 66-67 å de e inga muskler där alls i princip :/

2010-07-28 13:34:30
URL: http://anneliiisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0