Behöver nog lite barnvakt i en timma.

Molningt, alldeles vitt på himelen. De utlovades ju sol idag, vart tusan är den?
Men jag kan nöja mig med mulet väder om de bara för en gångsskull är fint på midsommar, håller ni inte med mig?

Hade bokat in mig på ett mammamia spinning pass till filmen idag klockan 09. (Eftersom Ebba alltid är på dagis)
Men idag är de midsommar firande för barnen o då är tiderna 10-13.
Tråkigt men tror inte Ebba kan gå för hon kan inte hålla sig vaken längre än till 11, o de känns onödigt o lämna henne om jag vet hon sover.

Får se om jag ordnar barnvakt så jag kan börja dagen med o svettas ut lite skit ur kroppen.


Imponerad över hur mycket Ebbas tal kommit igång den senaste veckan bara.
Ord som :Boll,Tilda,strumpa,gunga,välling,vatten,mat osv osv väller ur munnen på henne.
Söta unge va du börjar bli stor.


Såhär mötte hon mig igår morse, betyder de hon är redo för Hemsedal? Finns nog vissa i släkten som hurrar en aning.

Kommentarer
Fiffi

Ja jag hoppas att jag kommer fylla hela boken med text, bild mm.

2010-06-23 09:35:13
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Annika

Aww va söt hon är din lilla dotter =) Hoppas solen hittar fram snart , mulet här med =( ha en bra dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0