Bra jobbat Emmelie!

Hela dagen har spenderats ute o vi har inte gjort många knop inte.
Suttit på en filt o sprungt fram o tillbaka mellan vattenbaljan o sandlådan med Ebba, o färg har man fått lite mer om inte annat.

Nu på eftermiddagen försvann solen o de blev mulet och helt plötsligt jätte kallt igen.


Riktigt stolt över mig själv för jag kom iväg o tränade nu efter Ebba somnat.
Trots att jag blev väckt 04:45 i morses.
Jag körde dessutom på riktigt bra, hade nog kunnat stå på crosstrainern ännu längre om de inte vore så att klockan va ganska mycket.
Skönt att känna svetten rinna, lyssna på musiken o se hur många kalorier man förbränner ca.

Så ska de se ut Emmelie!


Sommrigt och gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0