En hel dag av "frisk" luft.

Peppakaksfärgen har lagts på ytterligare, vi har nämligen vart ute i solen hela dagen.
Ogillade starkt de vita stora moln som hela tiden envisades att stå framför solen men jag antar vi fått lite färg ändå.

Värmen har tagit hårt på Ebba.
Hon har varit gnällig velat bli buren och vart trött.
Tur vi hittade en stora balja som brukar användas till hästarna som vi fick gjort rent o satt henne i.
Där i va hon nöjd et bra tag.

Så vi har spenderat hela dagen här hemma på gården, mysigt som tusan.
Blev ingen ridning idag men vi hoppas kunna hinna med de imorgon.

En sak jag starkt ogillar är alla förbannade flugor som är här, sen at dom i morse göslade hela åkern utanför med grisskit gör ju att de luktar en aning äckligt.
Men men ;)

Glöm inte heller av o rösta på mig som veckans blogg hos www.knoddenojag.blogg.se 
Skriv i kommentar under inlägget "Veckans blogg" Att ni röstar på mig, glöm inte att lämna namn o mail eller blogg.
Ni gör mig en stor tjänst =)

NU: Trerätters..


Kollar in traktorn som göslar bajs.


Mysigt


Sooool, underbara sol

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0