Ett tappert försök.

Så nu va nästan hela måndagen över.

Nyss hemkommen efter en rask promenad runt Gersken på 1 timma tillsammans med Lizette.
Skönt att sitta ner nu vill jag lova, man känner riktigt hur de pulserar i benen efter ansträngningen.
Så de är dagens motion.
Så samvetet är bra mycket bättre idag när jag skött både mat och motion.
Varför inte bara fortsätta äta bra o röra sig så man mår bättre o slipper ångest?
Varför ger man upp?

Ja de e dagens stora fråga.


Väntar spänt med o få veta om jag kommit in på Hjälmared folkhögskola, i mitten av Juni sa dom.
O är de ju nu inte sant?
Måste veta strax, va fan ska jag annars göra?

Dags för kvällsmat.

Föressten, STORT grattis till Ebba som idag på dagen är 1,5 år gammal!


Mammas snutta har plockat blommor, o även om de bara är själva blomman hon plockar så gör jag tappra försök i att sätta dom i vatten.


Kommentarer
Emilie

Haha tack! Ja det gick mycket mycket lättare andra gången! Men jag fick ju komplikationer med Wille, och det gjorde ju som sitt! Men nu efter Elina var jag hur pigg som helst. Direkt upp och duscha när hon ploppat ut! :)

2010-06-14 21:31:39
URL: http://emilieasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0