Första gången.

Okej mitt allra första föräldramöte är avklarat.
Alltid ska man testa på nya saker.
Egentligen va de bara information om hur denna musikförskolan funkade och att vi fick första veckans inskolningstider.
Så 2/8 börjar vi skola in Ebba på nya förskolan, och snälla ni ni kan väl hålla alla tummar att de denna gången går lite smidigare o lite lättare än sist.

Har lite ångest tillochfrån, de gamla vanliga som spökar så orkar inte gå in på de mer.
Men fan jag måste hitta en träningskompis att gå till gymmet med så jag kommer iväg!
Frivillig hälsostudioare någon? ;)

Nej nu ska jag lägga mig o kolla avsnitten på Unga mödrar..
Ja jag är trött efter att blivit väckt av vår trollunge 05 imorses.

Nya krafter imorgon!


Sommrigt och busigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0