Frisk luft i massor.

Från klockan 08:30 tills nu vid 18 har vi vart ute.
Underbart sommarväder och jag har njutit för fulla muggar.
Ebba har badat o plaskat en massa nere vid stranden, totalt helt orädd är hon dessutom när hon ramlar o får huvudet under vattnet.

Trött som tusan men har saker o stå i här hemma.
Min o Johans gaderob ser ut som ett bombnedslag (kläder är bara ihopvikta och intryckta så ingen som helst ordning)
Så innan jag kan slappa fullt ut så ska dom organinseras, tvätten ute ska tas in o vikas o min mage ska få lite mat.


Godkväll föressten!


Ebba plaskar med sin gamlemormor


Min extremt fula bränna som jag drog på mig på 30 minuters promenaden hem ifrån stranden. Blir att sola bort fortast möjligt. Men färg har man fått mycket idag iaf :)


Kommentarer
anouk - Gravid

Vad roligt o höra att du gillade vad du fann:D Du e så välkommen tillbaka så;)



Vilken fin dotter du har:)

2010-06-29 21:23:36
URL: http://anouk.blogg.se/
Rebecka

Sv: Vad de va för kul grej kan vi ta på msn imon:D

2010-06-29 23:01:46
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Amse

Hahaha minns du när vi skolkade från skolan för att sola ;)

2010-06-30 17:49:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0