Hell day

Denna dagen har varit hemsk, den fortsatte va lika jobbig som jag misstänkte den skulle bli efter nattens bravader.
Tur att jag haft besök av Linnea, Della o Nea + Lena o Jonathan, annars hade jag nog aldrig klarat de.

Ebba har vart som ett plåster på mig all day o har gnällt en himla massa (trött antagligen)

Fick ett samtal i eftermiddag med, visst kunde de ha vart bra.
Men eftersom jag är i den situationen som jag är i så blir de inte alls som man velat.
(Orkar inte gå in på de för jag antar jag kommer få massa kommentarer o påhopp isf)

Men men.

Bit ihop eller bryt ihop.. Får väl se vart man hamnar.


Systerdyster o Nea som redan hunnit bli 6 veckor gammal.

Kommentarer
Linnea

Du ska få en kommentar från mig.

Du är stark som få o du fixar allt. :)

2010-06-09 19:03:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0