Hon borde ju klara sig.

Ebba vaknade strax innan 04 och jag gjorde som Christina tipsat mig om, gav henne en flaska välling.
Hon somnade faktiskt om efter ett tag och vi sov till 06:30..
Hällre att hon får en flaska än att gå upp så tidigt, samtidigt som jag tycker hon borde klara sig.


Sötnöten kom precis o sa dansa -sik- (musik) Så nu står hon på mattan o diggar gärnet till Green day time of your life medans hennes diskokula går varm..

Och jag fortsätter surpla kaffe och undra vart solen tagit vägen (och alla era fina kommentarer som tycks försvunnit)



Jag är världens stoltaste moster, visste ni de?

Kommentarer
Daniella

såå fin bild det där! <3

2010-06-27 09:13:52
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0