Känner mig faktiskt rörig i huvudet.

Tror inte Ebba vaknat en enda gång inatt efter ett jag gick o la mig - underbart!
Morgon blev de vid 06 som vanligt och visst va jag trött men jag har iaf fått sova ostört under de timmarna.

Känns som dagen kommer bli lång eftersom jag inte har en endaste sak inplanerat mer än att lämna in ett papper på arbetsförmedlingen.

Måste ta tag i allt med motion o träning, fan jag känner ordagrant hur jag sväller.
Men när jag mår dåligt är de lätt att de blir att man äter.
Hur blir ni?
Jag blir liksom antingen eller - Äter o skiter i vilket - Är extremt noga med mat o träning o får världens ångest om jag ätit något som lutar åt de onyttiga håller.

(Vill bara gå ner till mitt mål o känna mig frisk kry och vacker)
Men hur gör man för att känna sig vacker?
Det sitter ju i betraktarens ögon men som de är just nu så kan ingen tycka jag ser fin ut. (Och jag vet att man med självförtroende o tankar kommer långt)
Men jag måste ordna de också innan jag kan anväda de.

Ojdå rörigt.


Stolta kusinen Ebba fick hålla Nea.

Kommentarer
Evelina

Likadant för mig så fort dagen blir lite sne så sätter jag igång och bakar kakor å käkar efter det mår man allt sämre än från början hehe knas knas.. Har börjat med nutrilett nu 2 veckor bara äta det sedan ska jag försöka äta nyttigt och träna men klart unna mig svårt och balansera det hela:/ Lycka till du är jätte fin och absolut inte överviktigt som jag är! kram

2010-06-10 11:52:00
Anonym

Det där kallar jag ätstörning, att gå ner ett par kilon hit eller dit får dig inte att må bättre! Om man lider av fetma kan jag förstå att vikten ligger i fokus ofta, men du är inte fet någonstans! Du borde söka hjälp? Tänk på Ebba, hon kommer ta efter det du håller på med om du inte ändrar på ditt beteende!

2010-06-10 14:43:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0