Liseberg

OKej jag är fullkomligt slut i kroppen o huvudet efter en heldag på Liseberg.
Men vi har haft trevligt som tusan.
De har vunnits stjärnvinster i både toblerone och dumle, en liten söt rosa hund till Ebba vanns också.

Vi har shoppat ett liseberg nattlinne till Ebba där de stod -prinsessdrömmar- på.

Jag har fått äran att sitta o ha Nea o matat henne, mosters söta lilla unge, gud va jag älskar dig.

Tur att Becka genom Sofia kunde ordna så vi alla kom in gratis och fick även åkt lite attraktioner, kanonen och balder för mig o Becka o kaninresan för Ebba (som inte va populär för man va tvungen o sitta still o hon va övertrött)

Hon ÄLSKADE Liserbergs kaninerna o ville nog gärna stanna kvar med dom om hon fick.


Kan säga att en viss Ebba va övertrött som tusan de två senaste timmarna och att hålla henne vaken hela vägen hem var en kamp för sig.

Men oj så trevligt vi haft, nu ska de sovas gott inatt.



Glasspaus o påtvingat leende av syster ;)


Kaninfärd


Trötter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0