Någon som känner igen detta?

Jag är äckel-trött och jag har ingen aning om hur jag ska bli pigg igen.
04:50 vaknade Ebba o somnade inte om helt orentkigt utan slummrade.
Vaknade av att hon stod nedanför mig o skreek -plooooppen (vårat smeknamn för nappen här hemma)

Ser faktiskgt ut att bli en fin dag igen.
Hoppas de så man kan va ute så mkt de bara går.
Men o göra vad?
Vill bli brun, men stranden är de inte riktigt läge för i värmen än (inte tillräckligt skönt ännu)

Ebba har fått små små röda prickar över benen och armarna.
Jag har ingen aning om va de är, febern höll ju bara i sig en dag annars hade jag nog gissat på att de hade med den o göra.
Hon kliar inte utan beter sig precis som vanligt fast med utslag, känns detta igen av någon?

Till dagis ska hon idag iaf, jag måste göra ett försök att röja lite mer grundligt.
Sen ska jag hoppas att jag finner ro att sova medans hon gör de senare.

Vila i frid David Tunström.
Att saker o ting som bilolyckor , sjukdommar o andra skit exisiterar o tar så många unga människors liv är sjukt!



Kommentarer
Hanna

Var några timmar i lygnared igår och det var jätteskönt i solen :)

2010-06-02 10:54:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0