Sovmorgon, tack.

Välförtjänt sovmorgon fick jag idag, Ebbas farmor o farfar är här så de va bara o skicka ner Ebba o gå o lägga sig igen.
Ända tills 08 sov jag, hade säkert kunnat sova längre men kände att någon måtta fick de vara.


Gick ut en sväng igår kväll med, tog en öl i tältet o gick o sa hej till Sofia en snabbis, där blev Becka o Lizette kvar eftersom jag gick hem redan 22:15.
Va inte de minsta på G att fortsätta va ute igår, och öl är inte min grej..
Jag blir liksom illamående av 1,5öl märkte jag när jag skulle somna.
Ikväll smäller de med vin!

Va dagen erbjuder vet jag inte än.
Men ut o kikar på stan o se om man hittar något fint att handla.

Sen så har moster börjat längta efter sin lilla Nea med.. Hmm.



Ebba mindre än 2 månader


Nea mindre än 2 månader

Visst finns de likheter?

Kommentarer
Therese

Vad lika dom små kusinerna är! Hoppas du får trevligt ikväll. Kram

2010-06-19 14:06:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
June

Oj så lika va roligt :) Hoppas bakfyllan släpper snart. Ångra aldrig det du gjort ångra de du aldrig gjorde! Kramar från mig

2010-06-21 22:02:04
URL: http://mammajune.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0