Usch och fy.

Men på riktigt jag behöver sova mer, till 06:30 hade vart sovmorgon och jag hade vart nöjd. Men icke.
Undra om jag nånsin vaknar till liv idag?
Har väl egentligen inget val.


Besök från Borlänge väntas ikväll, blir nog trevligt.
Och imon ska jag ut o göra stan och planerar inte att komma hem förens på småtimmarna.. Jag hoppas vi får skoj o att de inte öser ner regn eller något sådant.

Spinning klockan 09 när Ebba är på dagis, jag har skött mig riktigt bra med träning o käk denna vecka.
Bra Emmelie! Nu ska vi se till de fortsätter resterande av veckorna med.

Dags att försöka röja, disken blir inte ren av sig självt, sen blir heller inte tvätten vikt själv.
Tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0