Vad är de jag skådar?

Jag skådar lite blått på himlen och jag såg att solen visade sig, hade nästintill glömt hur den såg ut.
Idag kanske vädret kan vara som de ska va i mitten av juni?

Hjärtat är överfullt med kärlek när jag sitter här o dricker kaffet o ser Ebba dansa omkring på golvet tillsammans med Tilda. Söta söta unge!

Imon SKA jag komma igång. Jag ska ska ska klara de!
Jag MÅSTE klara de.
För seriöst vikten tänker jag på var 10onde minut under dagen, och de är sjukt!
De enda sättet att bli av med tankarna är ju att göra något åt de eller hur?

Tack för alla underbara kommentarer ni lämnar lite då o då, de värmer alltid extra mycket.
Morgonpromenad någon?


Snälla ta en titt på denna, man blir otroligt glad av o se höra dessa underbara killar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0