bra hittils

Dagen blev bra, eller ja hittls av dagen =)

Fick oväntat besök av Marie som va här ett par timmar efter hon hade varit hos barnmoskan.
Satt o tjötade o drack kaffe, är glad vi är vänner igen!

Jag fick med mig världens sötaste lilla påskkärring hem.
Med en liten huckla på huvudet o små fräknar så möttes jag av världens smile när jag kom till dagis idag.
Vi får nog måla lite på henne på lördag igen dagen till ära =)

Fick iaf städat här hemma.
Men de va ju inte stökit inna direkt, ( men jag är sån som städar de man ser ) Sedan skåp o bakom saker kan va lite sisådär med, ngn som känner igen sig i de?

En snabbvisit på lekplatsen tillsammans med Sofia och Nova fick de bli åxå.
trots att de duggar.

Påminn mig att lära mig ta de lugnt.
Kände mig helt plötsligt alldels matt o svimfärdig idag, tror dagarna kan bli lite väl hektiska för mig ibland.
Men jag hatar ju att bara sitta still o inte göra något, men lite sån tid behöver jag på dagen med så att jag inte märker de för sent att jag är totalt utsliten.
Att va mamma är faktiskt lite som ett heltidsjobb med allt , städning,handla,Ebba osv osv =)
Missuppfatta inte, jag älskar att va mamma. Men måste lära mig att man får koppla av lite ibland med =)

Nu ska jag gosa med Ebba den sista 1,5 timman hon e vaken

Bilder från precis i detta nu:




Kommentarer
Annie - Mamma till Leia

söta bilder!

2010-04-01 17:41:21
URL: http://ungmammie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0