Det luktar gott om denna kväll

Jag välkommnar våren med öppna armar - du är efterlängtad min vän!
Spenderat delar av dagen med Lizette o barnen.
Hon bjöd på en god och nyttig fruktsallad.
Fick med mig regnstället som hon köpt på Ullared till mig, + att hon köpt med sig tre vinglas eftersom alla mina är trasiga sen år tillbaka.
Ett par nikeskor till Ebba blev de med eftersom Nikki inte kunde ha dom.
Tack snälla vännen!

Spenderade någon timma ute på lekplatsen vid mamma med.
Barnen lekte o jag satt i enbart fleceetröja o bara njöt.
Kan ni förstå att de va 12 grader varmt i skuggan? Undra då hur varmt de va i solen?
Tillräckligt varmt för att äta lunch på mammas ballkong o sitta o lapa efter varenda solstråle, heelt underbart!

Eftermiddagen spenderades i stan.
Kikade bara , köpte ingenting.
Tycker allt sitter förjävligt när jag väl får på mig de.
Allt jag ser är fett fett o fett.
Tur man ska träna spinning + pilates imorgon.

Ska även iväg o hälsa på på nya dagiset imon o bilda mig en uppfattning om hur de verkar.
Fick reda på av Sissi nu att de tydligen va tre till ungar som spytt på dagis, faaan jag som hade velat lämna henne imon. Nu känns de som om jag borde undvika de.

Måste svara på att vi har dåligt med pengar men ett armband för 185 för ett par byxor till Ebba för 20 kr kunde jag unna mig ;)
Föressten, som ngn skrev så kom byxorna idag trots tabben på tradera, jag hade ju eftersändning sen flytten.TUR.

Sommarnatt luktar de förövrigt ute.
Jag njuter!


Kommentarer
Nadja - 17 år och mamma till Leija

SVAR; Okej, :)

Haha, ja det är det!

2010-03-25 21:28:22
URL: http://nadja92.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0