En snabb uppdattering

Ny dag och jag hoppas på nya möjligheter.
Men de ska la inte va några problem eller?

Ska iväg med mamma o handla nu på morgonen eftersom kylskåpet börjar bli tomt. så behöver lite tips på recept som är lätta o goda att göra.
De blir lätt att man fastnar o gör samma maträtter gång efter gång o varierar mellan dom.
Håller ni inte med?
Så tips mottages tacksamt! Men som sagt de ska gå snabbt o lätt =)

De är kalasfika idag hos Pascal som fyller 1 år.
Tror jag ska kunna ta mig dit.
Bara de att de känns så väl som om jag har något planerat som jag ska göra idag. KAn bara inte alls komma på va de är.

Satt o kollade igenom min förlossningsjournal idag.
Lite spännande o läsa igenom allt o inse att allt trots allt gick väldigt bra.
Ser fram emot att göra om de någon gång i framtiden =)


Får sparka liv i Johan nu o sedan börja dagen på allvar.
Uppdaterar senare.

Glöm ej recepten nu :)


Kommentarer
Nadja - 17 år och mamma till Leija

SVAR; Ja, det klart det är okej. :)

Hör av dig när du vet bara!

2010-03-19 08:20:40
URL: http://nadja92.blogg.se/
Linda

Svårt att ge dig recept som äter mycket GI och är vegetarian =)

Jo Filippa är bara 3 år, men väldigt intresserad av bokstäver. Fast hon knappt kan uttala dem rent =)

2010-03-19 08:35:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0