Ett samtal

Min mobil dog idag.
När jag fick tillgång till laddare o batteri ett par timmar senare så hade en chef ringt o ville prata med mig (Lollo hade gett vidare mitt nr till en kompis som är personligassistent som i sin tur gett vidare de till sin Chef)
Hon sa visserligen hon skulle ringa upp imorgon igen istället så vi kunde prata då.

Borde jag inte va överlycklig när jag har chans till sommarjobb o ev timmar?
Nja de blir istället en klump i magen eftersom jag vet hur Johan ser på att ta hand om Ebba längre än max 2 timmar.

Suck...

Kommentarer
Rebecka

Wow, här har du ju verkligen en möjlighet! Och du vet att i sommar kommer jag vilja umgås med ebba så mycket som möjligt! Så när du litar på mig passar jag henne mer än gärna om du måste jobba!! :)

2010-03-23 18:48:04
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0