Grådassigt, ge mig lite sol

Hade behövt lite sol, solen ger mig mer energi och jag känner att de kan behövas.
Inte för att jag är trött utan mer lite nere och allmänt seg , tror en kick med sol löser de problemet.
Tittar ut o de duggar o e alldeles grått ute, så att solen skulle titta fram är nog ingen stor chans.

Skulle behöva baka lite idag, nya GI bröd då mitt är slut.
Måste ändå vandra bort till Maxi och handla lite annat så får väl passa på o köpa med mig jäst o sådant där.

Undrar om jag hinner med någon träning idag?
Hade varit skönt att få röra lite på sig nu under morgonen eftersom mitt samvete är i bott och vill jag att de ska må en gnutta bättre så måste jag svettas lite.
Förstår verkligen ingenting med de här med träningen o maten, varför ger de inte resultat?
Är de ingen kunnig person som kan komma med råd?
För tro mig jag behöver dom verkligen.
OM jag går till gymmet kanske Della kan ha Ebba undertiden, får kolla om de ens finns något pass jag är intreserad av att gå på.

Ebba ligger här jämte o äter sin välling. Kände att jag inte orkade bråka med henne med gröten idag så ibland får man lyxa till de o äta välling istället, kan säga att ingen är mer nöjd än hon ;)
Man slås över hur stor hon är när hon ligger här i soffan utsträckt o äter.

Nej får väcka Johan snart så jag kan ta en dusch, fast iofs ska jag träna så kan jag ju duscha efter de istället.

Rörigt inlägg?


Ja ibland får man lyxa till de, nöjd och avslappnad?

Kommentarer
charlott

oki ja jag kan ju skicka dig det ja fick av min dietist de e vanlig mat..!

enkelt lätt och smidigt

2010-03-23 07:43:01
URL: http://chicanika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0