Helt totalt slut

Det ska bli skönt med ett uppehåll ifrån träningen imon.
Känner att jag är gött trött i kroppen efter dagens dansamix och jag fick tillomed blodsmak i munnen o va högröd i ansiktet. Haha ansträngande 30 minuter de där.

Har ju tränat ons,fre,lör,sön i denna veckan och de är jag nöjd med!

Känner hur jäkla trött jag är. Varenda gång jag blinkar så känns de som om ögonen hålls kvar ngra ögonblick för länge.
Kommer bli skönt o få lägga sig o sova sedan.

Systeryster har konstiga smärtor i magen.
Tycker hon ska ringa förlossningen o fråga va de kan va.
Säkert bara förvärkar som är ganska starka men de händer ju faktiskt att barn föds förtidigt och kommer i vecka 35 :)
Men jag tror mestadels på förvärkar, kan dock inte låta bli o bli lite pirrig. Hehe =)

Imorgon står dagis på shemat.
Jag ska till jobbcoahen undertiden och sedan vet jag inte alls va som händer fram tills 16.
Promenad ngn?
Gammelträff med spädbarnsgruppen sedan kl 16-18, ska bli mysigt .

Nej nu ska jag inta liggande position, de förtjänar jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0