Lunchpaus

Äter lunch medans Ebba sover.
Serveras till mig idag en vegitarisk ostsnitsel med en fräsch sallad till de, gott!

Börjar känna mig ganska nervös nu inför besöket hos läkaren på Gyn.
Jag menar tänk om dom kommt tillbaka?
Va händer då?
Blir de ännu en operation?

Hoppas inte provet gör ont i ta denna gången, fy faan för allt med läkare o sjukhus o göra.

Ebba är hos Della sålänge, dom skulle till lekplatsen.
Tror Ebba kommer va mer än nöjd över att få gå till en lekplats två gånger per dag :)
Hon e verkligen så himla nöjd när man är ute, aldrig ett gnäll ens.

Skulle vilja försöka hinna med ett pass idag med.
Men vet inte om de går något som faller mig i smaken, får se helt enkelt.
Röra på mig behöver jag iaf eftersom jag inte tränat sen i Lördags!

Ska fortsätta äta nu i lugn o ro o utan data skärmen ;)


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v.36]

Jajjmen Viggo :) Fina namn ;D



LÅter jobbigt det där med gyn.. läste längre ner om cellföräningringar. Vet inte vad det innebär rikigt..?

2010-03-30 16:00:14
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0