Mars nu då

Fåglarna kvittrar och solen skiner, Nej inte riktigt va?
Hör visserligen fågel-sång men inte en sol så långt ögat kan nå.
Det är 0gradigt och snöar och blåser igen, på gatorna är de 1dm slask och massor av vatten.
Vår känslor? Nej inte direkt.

Har haft en natt som heter duga.
Ebba vakande runt 23 precis när jag skulle lägga mig o sova.
Försökte i en timma få henne att somna om i egen säng men utan resultat.
Tog upp henne till oss men kan inte direkt påstå att saker o ting blev mycket bättre, under hela natten har hon legat o vridit och vänt på sig + gnällt till och från.
Behöver jag säga att jag är trött?
Som småbarnsförälder så uppskattar man verkligen sömn!

Promenerade med Ebba till dagis och är en aning blöt om fötterna.
Gått på mitt individuella möte hos min jobbcoach och äntligen har jag ett klart Cv.
Måste säga att jag är grymt nöjd och de ser snyggt ut.
Nu ska vi bara se till att de finns jobb o söka med, hur va de med de ?
Jävla politiker!

Får sätta igång o fortsätta med maten nu.
Sedan får vi se va resten av dagen bär med sig.
Hoppas på besök av syster.

Ha en bra första mars!
Förresten, hur har ni andra de med o kommentera?
Funkar de som de ska?


Erik och Ebba som igår på kalaset ville sitta UNDER bordet o äta. Knasiga barn

Kommentarer
Jaana

Är väl inte politikernas fel att det finns ont om jobb, lågkonjekturen finns det inte mkt att göra åt. kómmer alltid gå upp och ner oavsett vad våra politiker gör eller säger, finns ingen människa som kan styra det..

2010-03-01 15:41:48
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Stina

här e de oxå en massa slask o elände!!! bläää.

ja har ingen aning om ifall de kommentarerna funkar på min blogg. men ja har inte fått nåra alls på länge, så kanske inte?!

min syster fickängeln idag!! hon blev jätte glad..

hon behöver verkligen extra skydd nu...

2010-03-01 16:22:16
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Maria

Kikade in hos dig och gillar din blogg! :)

2010-03-02 08:59:04
URL: http://www.glawe.se/blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0