Mysig eftermiddag

Uuurmysig eftermiddag har spenderats med Sofia och Nova vi gjorde tacos o satt o tjötade.
Gick ut o va hurtiga o lät barnen leka i snön med, verkligen jätte mysigt och gjorde så dagen gick fort.
Tack vännen, får vi göra om!

Upptäckte till min förskräckelse att de var MÖGEL i badrummet, ja vi har ju såndär typ väv vägg där de inte är kakel.
Och ca 1dm ifrån golvet så är de alldeles grått och äckligt bakom handfatet o bortåt nästan hela väggen tills toaletten.
Va fan så ska de la inte bli?
Har skrubbat bort allt jag kan men de e ju vidrigt!
Ska ringa hyresvärden o säga detta, för de är inte okej!

Fick mig en dos av solskenet förut idag med.
Jag o mamma tog oss en promenad runt om här i stan.
Två timmar va vi ute, gick inge vidare långt men en viss liten dam ville inte åka vagnen utan gå själv ute.
Kan säga så mycket som såhär - de går inte fort!
Spännade va de o titta på staketen, stenarna och vattenpölarna. Hålla mamma eller mormor i handen va inte populärt utan hon drog åt sig handen  o ville gå själv.
Tilda ville hon därimot hålla i kopplet.
Sötunge!
Helt chockad hur fort de går, att hon redan kan gå, att hon förstår va man säger och hennes temprament.
Va de liksom inte igår jag va gravid?

Tydligen inte..

Kvällen spenderas nog här sittandes i soffan.
Dippa lite grönsaker står på shemat, kanske kolla lite melodifestival.

Imorgon laddar jag o peppar mig själv inför Body pumpen, ska bli kul o röra på fläsket ;)

Kommentarer
Evelina

Låter som en Quincy där;) Han vill inte sitta i vagnen ska bara gå och sakta som en snigel blir takten!!

2010-03-06 21:04:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0