Okej jag hade fel

Okej jag misstog mig angående vädret.
För de blev en heelt underbar dag!
Solesken o man riktigt ser hur snön sakta försvinner, skönt de för nu vill jag ha sommar!

Blev en dag fylld av händelser som vanligt.
Undrar om jag någonsin tillåter mig ha en dag då jag bara är hemma?
Nej fy tusan de är inget för mig, hällre att de händer mycket :)

Lizette kom över ett par timmar i morse o vi satt o tjötade o drack kaffe.
Hon upptäckte en stor spindel.
Både jag o hon är fullkommligt livrädda så jag försökte ringa någon som kunde komma o ta död på äcklet.
Mamma tog mig inte på allvar o avslutade ganska snart samtalet, men pappa -min räddare i nöden kom o dödade de aset.

NU vet jag nackdelen med att bo i hus och på markplan, alla jävla kryp.
Hur tusan ska de gå till sommaren?

Jaja resten av dagen spenderades i stan med Marie - trevligt!
Hon bjöd på en fika (dvs en latte till mig) Inte de nyttigaste men lite sånt får man unna sig.
Han som äger Mangiamo är verkligen otrevlig ibland alltså, har hört både de ena o de andra om honom!

Nopp, nu ska jag kolla på avsnittet av outsiders innan allt annat bra börjar på tv.
Va har ni gjort idag?

Funderar på o boka in mig på ett pass core till imorgon, kan ju va nyttigt har jag hört ;)


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja det är nog väldigt olika. Gick upp 6 kg med första så har inga planer på att gå upp mer denna gång :P

2010-03-09 20:04:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja visst är det så. Dom flesta av mina kompisar har gått upp runt 20 kg.



Milton vägde 3,5 å va 51 lång. Så jag hade verklign alla mina kg på magen. Dom var borta direkt efter förlossingen :P

2010-03-09 20:33:19
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Therese

Håller med dig om att han på Deli Deli/Mangiamo är rätt otrevlig ibland, så besvärad på nåt sätt...

2010-03-10 10:10:08
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Emelie

Ägaren på Mangiamo är den största jävla idioten i stan! Vi skulle in där och äta för ett par helger sedan, två var nyktra och de andra tre hade druckit två-tre öl var, och en av de nyktra fick inte komma in för han var "för full" och "pupillerna är stora som tefat"... Roligt att det går så bra för ett ställe i stan att man kan neka fem middagsgäster av den anledningen! Har hört väldigt mycket skit om det stället... Bojkotta!

2010-03-11 07:40:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0