Solsken - Me like!

Blir glad när jag ser de börjat dimpa ner lite mer kommentarer, jätte skoj verkligen och jag tackar och bockar :)

Blir nog nästan att jag måste beställa en sådan tankini, fick ju bra respons.
Men vet ju inte hur den kommer sitta på mig alls, men de GÅR ju och skicka tillbaka, frågan är bara om man har orken till de.

Har haft en underbar dag.
Solsken gör så himla mycket för humöret inte sant?
Tänkte mig först en liten morgonpromenad men blev ist att jag gick ända bort till Della o hälsade på.
Mysigt att gå ute i den kalla men soliga morgonen, gick ganska bra o gå med för den delen. Visst blev de hoppigt för Ebba pga hur de hade frusit på men hon klagade inte.

Della hade en stor pilatesboll hemma.
Gissa vem som blev tokig i den?
Jo lilla Ebba såklart, jätte skojigt va de att leka med den.
Vi hann med lite bus och även lite dans till Moraträsk, mysigt.

Hem igen o la lilla damen för en liten tupplur, hann under tiden med att laga mat.
Sedan bar de av igen till stan för träff med Della och Marie, har som sagt haft trevlig dag.

tänkte sätta mig ner och försöka läsa lite mer ur boken The secret, vill allra helst se den på film eftersom de känns som om jag tar åt mig den mer då.
Men vart hittar man den?

På tal om film så måste jag även tipsa om en gripande och väldigt bra drama som heter Jolene.
Verkligen värd att se om ni har tid över.

Hoppas ni får en mysig kväll, de ska jag nämligen försöka ha nu.
Dags o ge naglarna en ny färg kanske?


Kommentarer
Graviditetsbloggen

Det här med barnvagnar är verkligen svårt faktiskt. Svårare än man verkligen tror. Men nog ska de gå bra med alla förslag ^^ Emma vill ha en emmaljunga,själv är jag lite "sådär" om den saken.

Imorgon kl 10.30 är det dags för oss med det riktiga UL. Vi ser väldigt fram emot det, fast vi kommer vara lite nervösa som är helt normalt. Du får inte missa det ögonblicket och när jag har skrivit ett inlägg om det. =)

2010-03-02 22:33:16
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0