Söndag

Ebba valde att sova till strax efter klockan 06 och vi gick inte upp förens typ 06:40.
Jag är utvilad.
Känner att jag sovit ordentligt och bra och ser fram emot va dagen har att erbjuda faktiskt.
Skönt när man vaknar på rätt sida eller hur?

Idag är de 1år sedan Ebba döptes.
Minns hur nervösjag var för att allt skulle gå som planerat.
Att Ebba skulle gallskrika eller att stå där framför alla människor.
Men dopet blev underbart fint, perfekt faktiskt =)

Stort grattis till mamma som blir 45år idag med.
Ska la gå bort o gratulera henne lite sedan tänkte jag.
Hon sa hon inte skulle ha något men lite kaffe och någon blomma kan man ju iaf gå bort med eller hur?
Ska nog iväg till maxi inom snar framtid o köpa lite och sedan vandra bort.

Har ont i mitt knä sedan efter träningen igår.
Kände de gjorde ont när jag gjorde knäböjen igår,måste ha gjort fel i övningen eller något.
Kollade ju verkligen noga så att jag böjde mig rätt men tydligen inte trots allt.
Får se hur jag gör med träningen, borde nog skona knät ifrån body pump iaf.
Får la köra kondition isf.

Nej nu vill min dotter ha uppmärksamhet igen.

ha en underbar söndag


Låten som Michelle spelade på dopet.

Kommentarer
Rebecka

Hej!

Akta dina knän bööphen. Det är antagligen ingen fara, lite äveransträgning bara. Men se till att värma upp ordentligt innan träning bara så borde de va lugnt.. Puss

2010-03-21 19:31:09
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Mela

Den hade vi med på Aylas dop oxå :)

2010-03-22 00:48:45
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0