Sparkat igång måndagen

Oj, första gången jag sitter ner idag typ.
Händelserik måndag med massor av saker gjorda. De gillar vi!

Räkningarna är betalda och de gav lika mycket ångest denna gången som alla andra gånger man gör de.
En räkning från bredbandsbolaget på 2000kr som vi får vänta o betala för vi har fan inte råd (men har ringt o snackat med dom o dom har skjutut på den en månad)
Längtar tills den dagen då vi två har en fungerande ekonomi o ångesten kanske inte är fullt lika stor när de gäller o betala.

Mamma kom hit efter Ebba va på dagis o vi följde med henne till läkaren en snabbis.
Sen bar de av till Blomsterlandet - ska lätt köpa mig lite fröer o ngt sånt där billigt plast växthus o börja odla för att sedan göra ett litet land utaför huset och fixa fina blomsterlådor och krukor - Tant varning?
Vet någon vart man köper sånt växthus billigast?

Fick även handlat lite småsaker på maxi, påskris blandannat =)
Här ska de pyntas. Nej men lite kan man göra iaf.
På jysk fyndade jag en matta för enbart 150kr, våran hade verkligen gjort sitt o de va dags för en ny.

Väl hemma igen så kom Johan på att jag skulle ju till min coach idag!
Fem minuter kvar tills mötet började o jag stressade iväg.
Olivia va kvar här o va ute på gården o lekte med Ebba, Johan fick en väldig snabbkurs hur man gjorde stuvade makaroner och stekte falukorv till. Tror han lyckades men han sa de smakade konstigt. Men dom fick något i magen och de är huvudsaken.

Den här omställningen med klockan har verkligen inte inneburit att Ebba är vaken längre.
Hur har de gått för era andras små barn?
Ja menar hon somnar precis som innan kl 18:30 (förra 17:30)

O ser att jag glömt tända mina ljus, måste ordna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0