Vad firar vi?

Pappa-Johan o Ebba va på stan tidigare.
Ett litet städ-set fick följa med hem.
Tror de e bästa saken hon fått hittils för oj va hon springer omkring o städar här hemma med moppen i högsta hugg.

Della o Simon kom hit en väldigt snabbvisit och hade med sig en dockvagn till Ebba.
De va också en favorit o hon går o kör o lyfter denna vagn fram o tillbaka.
Tack snälla!

Helt seriöst så är lite nya leksaker ändå behövligt.
Ebba har mestadels bebis leksaker o de märks hon uppskattar dessa mycket.
Bara en sån sak som att jag dagtid kan sitta här utan att hon blir vansinig säger la en hel del?

Träningen gick iaf bra.
körde på ganska ordentligt o jag kände att benen och axlarna biseps va riktigt jobbigt o jag skakade som tusan efteråt.
Gott!

Kalaset hos Jonathan va jätte fint.
Lena hade varit snäll o ordnat GI mat och efterätt till mig.
Jätte snällt verkligen o de va kul att se släkten igen efersom man inte ses alltför offta..

Nu ropar Ebba.

(i skrivandes stund)


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

hmm alla mina värden har vart jättebra hitills. men kan ta upp det med bm på tisdag :)

2010-03-20 16:37:14
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0