Visa att ni finns hörrni !

Ännu en super tidig morgon.
Ebba bestämde sig för att slå upp sina blå vid 05 och jag var allt annat än pigg just då.
Vägrade iofs gå upp med henne förens 06 men ändå.

Hade riktigt mysigt igår kväll. (som jag iofs alltid har med Becka)
Blev dock inget vin, vi låg i största matkoman efter pajen och de dippade grönsakerna.
Låg o killade varandras ben o bara kollade på Greys anatomy.. Hade kunnat sitta där halva natten men är ändå tacksam jag la mig tidigt eftersom Ebba vaknade så tidigt som hon gjorde.

Snart är de dags o fixa ordning köket, kan ni förstå jag längtar?
Verkligen hatar de som de ser ut just nu med de fula 70-tals golven o de gröna luckorna o konstigt gröna väggarna.
Vitt o fräscht ska de bli =)
Sovrummet står även på -göra listan- ska kolla nya tapeter på fabö o se om man kommer undan lika billigt där som Rusta o om utbudet är detsamma

 
(dessa saker skulle jag mer än gärna vilja ha hemma. Tavelramar i sovrummet o fixa lite svartvita bilder att ställa på. Sedan den vita förvaringssoffan skulle passa perfekt i Ebbas rum framför de elementet som blir så satans varmt. Va tror ni?)


Ebba har fortfarande en förkyldning som inte ritkigt vill ge med sig.
Fast hon verkar visserligen inte må dåligt av den.
Hennes näsa rinner och hon är rosslig. Hon har vart sån sedan förra veckan så jag antar de inte smittar direkt längre.
På dagis säger dom att var o varannan unge har de sådär.

Läsarna, kommentarerna börjar tryta.
Visa att ni finns ibland så jag kan kika vidare o läsa även era bloggar.

Nu ska jag upp o väcka Becka =)


Kommentarer
Daniella

Fabö har ju mängder med tapeter för 49 kronor rullen.. jag ska dit snarast å leta tapeter till hallen.. vill gärna få hallen gjord innan bebis kommer så får vi ta kök/vardagsrum sen i sommar någon gång.. :)

2010-03-18 07:58:24
URL: http://dellisch.blogg.se/
Therese

Godmorgon!

´Vilken fin soffa :) Så smidigt med förvring i sitsen också. Hoppas ni får en bra dag, kram!

2010-03-18 09:17:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
sara - tävlingar, rabatter och en massa galla!

Ja, tidiga morgonar är ingen hitt. Saknar ibland livet innan man fick barn :-p Att sova en hel natt, och halva dagen..

2010-03-18 14:15:43
URL: http://kidzmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0