Bra jobbat Emmelie

Svisch och så va även denna dagen nästan slut..

Vi har haft fullt upp från morgon till kväll, precis som vi vill ha de.

Mötte syster och lilla Nea i stan.
Åh jag är så stolt över Ebba, vet ni va hon gjorde?
Hon började låta som hon gör när man pussas o skulle fram o pussa Nea på munnen flera gånger.
Hur sött är de inte?
Hon klappade henne fint o försiktigt i håret och delade med sig av leksaker o ville Nea skulle ha ett stetoskop i öronen.
Hon brydde sig inte heller ett skvatt om att Nea satt med moster ett tag, Åh söta lilla Ebba va fin du va mot din kusin!

Ger mig själv en del beröm idag igen.
För efter denna fullspäckade dag utav städning, tvättning, möten, besök hos mamma o häng på stan så bestämde jag mig för att gå ut o köra lite intervall träning runt Gersken efter Ebba somnat.
Så jag o Anni drog på oss träningskläderna o varvade mellan att gå o springa runt hela sjön. Bra inte sant?
Får se om jag orkar med något imon med.

Hm undra om syster Olivia hade tänk dyka upp eller inte?
Hon skulle ju sova här va de sagt.

Nej nu ska jag gotta ner mig o bara slappa resterande tid av kvällen.
Hoppas ni haft en bra dag?


Kommentarer
Stina

vilken fantastisk bild!



o va duktig du e me träningen :)

2010-05-20 09:54:21
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0