Dagens första tankar

Jag önskar mig just nu en liten sovmorgon, ja iallafall tills klockan 07.
De senaste har Ebba nämligen vaknat 05:30 och de känns lite magstarkt även för mig som är morgonpigg och lägger mig tidigt.

De sägs att de ska bli riktigt skitväder idag.
Stormvarning 5 grader och regn, känns inte som om jag vill spendera denna dagen ute iaf.
Dom kan ju ha fel ang vädret men troligtvis inte.. För har ni tänkt på de att när dom lovar fint väder så är de nästan alltid fel prognos, därimot när dom lovar regn brukar de stämma..?


En dag som denna hade jag om jag haft lite pengar över velat ägna fulländat åt Ebba.
Lek och bus landet i Göteborg (som vi förövrigt aldrig besökt ännu)
Eller simhallen, de var då själva faaan att pengarna inte finns.
Vi har liksom 500 kr kvar gemensamt som vi ska klara oss på tills pengarna kommer igen.
Hur ska de går ihop liksom?
Soc lämnar verkiligen inte mycket pengar att leva för.. Tillochmed om vi tar studielån kommer ekonomin bli till de bättre och de är ju sorgligt.. men men.

De va dagens tankar.
Hoppas ni andra får en fin dag, va hittar ni på när vädret inte tillåter en att vara ute?


Kvällsbadet igår


Kommentarer
clara

Nog stämmer ovädret in här på ön iaf, en av båtarna är inställda och när dom blir det redan innan vädret slagit till då kan man va säker på skitväder. :-)

Hoppas ni får en skön dag ändå.

2010-05-08 08:36:17
URL: http://cklaris.blogg.se/
linnea

Måste bara säga att dina bilder alltid är lika fina.

va är det för kamera du använder?? :)

2010-05-08 09:39:55
Therese

Vad kostar det att gå till lek o buslandet? ÄÅr det det som ligger på backaplan? Hoppas ni får en bra dag ändå! Kram!

2010-05-08 10:52:56
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Alex

Om ni får pengar till att simma någon gång så får du jätte gärna säga till. Kram på er

2010-05-08 18:07:25
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0