Dags o bege sig hemåt

En natt av mindre bra sömn då Ebba vaknat tillochfrån mellan 01-03, drygt vill jag lova.
Fick iaf sova lite mer  eftersom Johan gick ner med Ebba till farmor-Eva strax innan 06, så till 07-tiden klarade jag av o vila, hade nog kunnat vila mer om de inte vore så vi skulle ta tåget kl 10 och jag blir så stressad :)

Håller tummarna att de går smidigt på tåget hem o att Ebba kan slappna av o sova lite mer än på vägen hit.
Hon har alldeles för myckét spring i benen för att sitta still så många timmar.. Och att gå fram o tillbaka i den skakiga gången är heller inte lätt.
När jag va mindre o åkte tåg fanns de nästan alltid lekvagnar, va tusan hände med dom?


På resande fot mellan 10-14:30 .Många timmar

Kommentarer
June

Åh Ville är preciiiis likadan. Åkte ensam med barnen emllan oslo-halmstad nu i vintras, ALDRIG mer säger jag. Fast på de norska tåget satt vi i nån slags "barnvagn" där fick alla barnvagnar plats och det satt bara massa barn och mammor så de gjorde liksom inget om barnen skrek, man slapp få panik när dem blev arga. Det va ganska bra faktiskt, men som sagt. Rastlösa barn på tåg i många timmar - INTE roligt

2010-05-16 10:10:59
URL: http://mammajune.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0