De här e vardagslyx

Idag va de min tur att sova en aning längre än vanligt.
Johan gick upp med Ebba och jag fick sova till 07:30, de är faktiskt ganska länge för mig.
Han är iväg o lämnar henne på dagis nu.
Måste säga att han nog överlag tar mer ansvar och hjälper till mer de senaste, ingen e mer lycklig än jag o Ebba!

Nu har Johan lovat mig att jag ska få sticka iväg o klippa mig medans Ebba är på dagis.
Sån himla lyx o jag har inte gjort de sen i Augusti så de är såååå behövligt (han hade tjänat ihop lite pengar)

Så nu drar jag iväg! (Hoppas dom har en drop in tid )
Lyx, lyx lyx!


Kommentarer
Carina Hagström

Vad härligt!Glad för din skull!Det är du värd!Kram

2010-05-24 09:04:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0