En aning trött

Ett stycke missnöjd Ebba är de här nu, känns som hon kl 05:30 vaknade på fel sida.
Hoppas självklart de går över under dagen.
Hon sitter i stolen nu o ritar lite nu iaf, se ifall hon kan skapa något som vi kan skicka upp till släktingarna i Borlänge.

Jag håller tummarna att allt de blåa som jag ser på himlen fortsätter komma åt detta hållet.
Hade varit underbart med solsken idag.
Mamma har erbjudit sig att passa Ebba hela dagen, men har ändå inget för mig o hade nog klättrat på väggarna inom någon timma.
Så därför hoppas jag extra mycket på solsken , då kan mamma passa henne medans jag sitter o får lite sol om kinderna. Perfekt!

Får fortsätta skapandet av teckningar med Ebba nu, ser nämligen att hälften av sträcken befinner sig på bordet istället för på pappret.

Ha en bra dag.

Föressten, mina besökare har ökat med ca 40 st de senaste dagarna.
Jätte skoj!
Men de blir lättare att hålla koll på mina uppdateringar med bloglovin o jag vet inte vilka ni är om ni inte lämnar en kommentar då o då så jag kan kolla in eran blogg med =)


Sist när hon målade teckning till farmor o farfar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0