En heldag utomhus

En trött mamma efter en heldag ute i friska luften, först i Boråsdjurpark och sedan resterande timmar på gräsmattan.
Somnade visst en aning när jag nattade Ebba - jäsp.

Låter bilderna tala för sig själv.
Om hon gillade de? Oja!
Dock blev hon vansinig o bet mig o tyckte jag va världens dummaste mamma för att hon inte fick gå in till djuren.
Lilla fröken börjar få en extrem vilja o ett ordentligt humör vill jag lova (Bara emot mig visserligen, tur hon nästintill alltid är glad)¨


Ebba, Quincy och Evelina


Mor och dotter kollar pingu (pingviner som förövrigt va populära)


Här ska damen IN till alla djuren som finns på savannen


Hemma i Alingsås igen o får glass av pappa


Sommar... som vi har väntat

Kommentarer
therese

ja de ser ut som att ni hade en underbar dag. vi kom aldrig till borås djurpark. men hade en väldigt trevlig dag ändå. de kommer väl fler ggr. ha de bra. kjam

2010-05-22 22:01:57
URL: http://mummas.blogg.se/
Madicken

Hoppas du får en bra söndag och har sovit gott!

2010-05-23 06:37:36
URL: http://conler.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0