Första maj, ja tidigt som vanligt.

De blev morgon en tid innan 06 idag, försökte utan resultat få henne att vila en liten stund till.
Bestämde oss för att gå upp o ta en morgondusch tillsammans.
Mysigt. Så nu kl 07:15 så undrar jag när dagen ska starta på riktigt? Vi är ju pigga och vakna.
Tror visserligen mer än hälften av Sveriges befolkning sover och är bakis idag.. tror inte ni?

Har inga planer för dagen, men är helt öppen för förslag.
Allt är bättre än att sitta här hemma o inte göra något. Vill komma hemifrån o få tiden att gå.

Fick ganska många reaktioner på sista inlägget igår.
Och jag förstår de, jag hade antagligen reagerat på samma sätt om de gällde någon annan än mig själv.
Men kan inget göra, vill ju fortfarande de ska fungera.
Önska bara han kunde vakna upp o inse va han har, visa mig någon som helst uppskattning för de jag gör och inte bara låtsas som om jag knappt finns.
Orkar inte tänka på de, de är som de är.

Sötnosen går här med dockan o dockvagnen nu och vinkar o säger hejdå.
Luktar misstänkt så får nog avbryta här.


Kommentarer
Kymira

Jag har en liten fråga. =)



Hur påverkas Ebba av din och Johans "relation"?



2010-05-03 11:34:48
URL: http://kymira.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0