Första mötet

Ebba o Nea har träffats för första gången idag.
Tror Ebba undrade lite va de va för ett litet knyte som låg o tuttade o gnällde.
Sen att hon hade likadan napp som Ebba va la kanske ingen höjdare enligt henne.
Men hon klappade lite på henne iaf och fortsatte sedan leka med Simon (Tror nog nästan de e en av hennes favorit personer faktiskt)
Dumt men hade ingen kamera med mig för att dokumentera första mötet, men de kommer fler inte sant?

Nöjd är jag som fick känna lite på söta lilla Nea , hon låg tillomed o kollade på mig bra länge.
Uuuurmysigt. Nu när Della o Simon har en liten o gosa med så känner man inte längre lika lika stark längtan till efter en liten till. Just för att jag vet jag kan komma o klämma o gosa lite när jag vill och sedan lämna tillbaka igen. Perfekt =)

Skulle promenerat runt Gersken med Lizette var de sagt, men vet inte riktigt hur de blir nu för hon svarar inte.
Men men får se helt enkelt.

Imorgon står spinning på shemat.
Fick en smärre chock då jag ställde mig på Dellas våg o insåg jag faktiskt allt som allt gått upp 5 kilo sen i November.
jävla äckligt så de är inte sant.
Äcklas o tänker ständigt på min kropp, de är sjukt men tänker nog på de minst en gång i timman.
Normalt? Nej jag vet.


Lilla söta Nea

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0