Fullt upp från morgon till kväll

Dålig uppdatering men har haft fullt upp från morgon till kväll.
Städning,handlat,tvättat 4 maskiner, varit hos mamma och nu nyss inkommen efter en rask promenad runt Gersken tillsammans med Alex.

Kan säga dagen har varit lång.
När jag kom till dagis o skulle hämta Ebba så sov hon (hon hade somnat strax innan halvelva) Och sovit 20 min o jag fick väcka henne för o få henne på cykeln hem.
Hon har varit så trött idag så jag vet inte vad! (Så går de när man inte sover om natten)
Hon har ramlat typ tusen gånger, gnällt o inte alls varit sig lik.
Sprang rätt in i en vägg när hon busade o trodde hon blev jagad med, så lär nog bli en liten fläskläpp.

Nu håller väl alla tummarna tillsammans med mig att hon sover gott inatt trots att hon somnade redan 17:55 (gick omöjlitvis hålla henne vaken längre)
Jag behöver nämligen sova inatt..

Underbart vacker runda där runt sjön Gersken, ca 5 km lång tror jag den är.
Eller vet någon hur lång sträckan är exakt?

Titta o njut

Trollskog

Vägen över




Uppirfån Berget


Kommentarer
Eva

Där måste du ta med mig på en promenad nästa gång vi kommer....så fint.........

2010-05-03 20:52:54
Stina

ja veeet. ja brukar smyga in till hugo när han väl somnat o gråta lite, bara för att det gör så ont i mitt hjärta!!

o när han kommer in till oss på natten så kramar ja honom stenhårt o släpper honom knappt förrens på morgonen!!!

ja blir alltid så lessen efter att ja blivit arg/irriterad...

2010-05-03 22:09:27
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0