Händelserik helg

Och så var de snart fredag igen, tänk att dagarna traskar iväg i sånt himla tempo.
Vart tar tiden vägen egentligen?

Imon när Ebba är på dagis tänkte jag försökte hinna med 30 minuter spinning och sedan 30 minuter gym (fick ju mitt nya shema idag)
Sen har la jag inga andra direkta planer för morgondagen.

Men vet ni?
På lördag ska Ebba sova hos mormor (andra gången på de 1,5 år hon sover borta)
Känns lite jobbigt och vemodigt men jag VET hon har de bra o känner sig som hemma där.

Jag o BöööPHEn ska ut i Gbg och göra stan.
Träffa folk o ha allmänt trevligt, innan ska vi nog försöka med lite förfest till Lars Winnerbäck o surpla vin.
Ser fram emot de.

På lördag är de även Brogårds dagen.
Dom ska ha hoppborg, ansiktsmålning o besök av brandbil osv.
Så ni som har barn i Alingsås kan ju ta en titt där på Brogården, börjar vid 10.
Blir nog trevlig, tipspromenad o bus med Ebba innan de är dags för mig o dra iväg.

Spännande!

(Ps, påminn mig att använda kameran mer flitigt)


Ebba nästan 1 månad..

Kommentarer
Linda

åh ska du till gbg hoppas att du får en toppen kväll!!

2010-05-27 20:34:02
URL: http://leinda.blogg.se/
Stina

har inte vatt inne på bloggen på hela veckan o missade därför frågan om göterborg!! så trist för vi hade inget att göra på hela den dagen.. bästa vecka kanske?!



passa på att njuta av en HEL vuxen kväll, de e du värd!

2010-05-27 22:45:25
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0