Heeelt matt

Nu sitter jag här alldeles matt ikroppen, skönt som fan.
Tog ut mig fullständigt på spinningen idag o trampade på för glatta livet och hade hårt motstånd, när låtar man gillade kom ja då tog man i ännu mer.
Trött men belåten!

Ebba har inte varit bästis med mig idag vill jag lova.
Hon har skrikit slagits lite och varit allmänt arg, så de va extra skönt o komma iväg o trampa bort lite frustration =)

NU måste jag ha något i magen, annars lär jag totaldäcka här snart.
Äggsmörgås på grovt bröd serveras.
Mums!


Kommentarer
Evelina

Va är detta!?! Du får ju skriva med att du var med din favoritsyssling på spinningen idag!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-10 19:07:36
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0