Ikväll blir min kväll.

Jag blev sablans trött efter inte ens en hel öl igår o höll på o somna på soffan efter 22, så 18 minuter senare kröp jag i säng och somnade gott.
Lika bra de, för idag blir de ju inte tidigt i säng =)

Men underdagen ska vi ju bort till Brogårdsdagen o kolla på brandbilen, Ebba ska få ansiktsmålning o vi ska ha en allmänt trevlig dag.
Efter de blir Ebba kvar med mormor o jag drar med Becka till Göteborg.

Ikväll ska vi fixa till oss lite extra, dricka gott vin för att senare dra vidare utåt i natten.
Hoppas på uppehåll hela dagen och natten.

Får ta o leka lite med Ebba i tunneln nu.


Föressten har ni något bra o billigt ställe o tipsa om o gå till i Göteborg?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0