Imponerad faktiskt

Jag måste säga att jag gillar verkligen Öppna Förskolan i Noltorps kyrkan.
Trevliga människor o stora ytor och MASSOR av leksaker för barnen att leka med.
Framförallt så verkar Ebba digga stället.

Blev så imponerad o glad när jag även såg tre pappor som va där med sina barn.
De såg så fint ut, och som världens naturligaste sak i världen.
Tre pappor bland alla mammor o barn, bra där!
Är de något era barns pappor skulle kunna göra tror ni?

Oj va Ebba gjorde sig till o hoppade o dansade när de va sångstund, hon älskar verkligen musiken.
Tror faktiskt Lendahls musikförskola kommer bli perfekt för henne när hon börjar där.

Dags att ta hand om berget med disk medans hon sover.

Va hittar ni på denna dag?

Ifrån början av April:

Kommentarer
Viktkamp

nu har vi ju inga barn ännu, men jag tror faktiskt att min sambo skulle kunna gå till öppna förskolan.. han vill vara hemma med vårat framtida barn halva tiden när den tiden är inne :)

2010-05-27 19:03:22
URL: http://viktkamp.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0