Lite bättre nu

Jag känner mig lite bättre nu, inte lika nere längre.
Vet inte om jag tryckt de åt sidan bara för ett tag.

Ska försöka göra de bästa möjliga av kvällen.
Kanske ordna någon bra film och bara tända ljus och mysa?
Om inte annat så sover jag nog bort lite av de jobbiga.

Efter regn kommer solsken fick jag som kommentar här i bloggen och de stämmer ju verkligen, bara att de är svårt o se ljuset när allt känns mörkt, ni förstår va jag menar va?

Ska plocka ordning de sista i köket o sedan ska jag fortsätta sitta här o glo resten av kvällen.

Uppdaterar troligtvis mer senare.


Ritar




Precis i detta nu


Kommentarer
Stina

vet du vad? efter regn KOMMER faktiskt solsken.. men det är så tråkigt att det börjar bli översvämmning hos dig!!

jag tycker så synd om dig och önskar det fanns nått jag kunde göra!!

kan vi inte ta en fika i göteborg nån dag?!?! o bara leka o prata lite??

2010-05-01 20:55:54
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Anonym

sååå otroligt söt liten flicka du har assåå :)

2010-05-02 13:32:21
Radbecka

Ja de har nog kommit liiite för mycke regn hos dig nu:(

Men snart kommer det vända!

Tänker på dig och längtar som en galning efter dig!! Puss

2010-05-02 15:21:51
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0