Lite sovmorgon till 06:30

Man blir liksom extra glad när man vaknar och inser att solen skiner.
Jag har alltid varit extremt beroende av att vädret är bra för att fungera, tror de hänger ihop med den jobbiga deprissionen som jag faktiskt levt med under hela min ungdom fram tills Ebba föddes.
Jag är glad den försvunnit men sviter av den finns fortfarande kvar, o som sagt därför har vädret lite extra stor betydelse för mig, samma sak gäller min rastlöshet, gör saker så jag slipper tänka för mycket (i rädsla för att må dåligt)
Men men nog om de!

Funderar på en morgonpromenad runt reningsverken eller något, ska se om jag kan lura med mig någon annan morgonpigg stackare bara =)

Sen i eftermiddag skulle jag ev till Therese o Pascal o hälsa på, var alldeles för längesedan så de får jag hoppas blir av.

Ska testa göra någon soppa o se om Ebba kan tänkas gilla de.
De har jag faktiskt inte testat ännu, tips om god lättlagad soppa?

Nu ska jag ängna min fulla uppmärksamhet åt lilltjejen som sitter jämte o börjar bli irriterad när jag inte förstår VAD hon säger däääär till.


Bus med moster Olivia


Kommentarer
Emma

Soppa är ju lätt, bara slänga i vad du har hemma.. potatis, lök, korv.. grönsaker.. :)

2010-05-06 11:21:16
URL: http://emmalajnens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0