Morgonens första tankar

Oj va jag somnade gott igår, försökte hålla ögonen öppna ett tag till men de gick åt skogen.
Tur är väl de för jag är trött idag ändå, trots att jag somnade typ 22.

Vardagen är tillbaka och Ebba ska till dagis ett par timmar.
Becka är kvar så va vi ska göra får vi se.
Klockan 17 har vi iaf bokat in oss på ett pass spinning (samma som förra veckan så lär va trött efteråt)
Om man på allvar skulle komma igång?
(som jag har sagt en miljon gånger de senaste jag vet)

Förstår inte varför i helvete de bara inte går?
När jag har klarat de innan och så himla gärna vill ner o må bra?
De borde ju sporra en till att lyckas.

Är någon på hälso o tränar och vill ha sällskap så säg till!

Mina naglar ser HEMSKA ut.
Måste verkligen ordna dom snarast, men på torsdag kommer äntligen lite av pengarna. ( Som vi har väntat )

Lekdags!

Godmorgon föressten!



Fyra generationer. Hoppas man själv får uppleva de med Ebba

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0