Mysko

Håret är av, eller ja jag fick klippt bort allt de slitna på längen.
1 dm kortare på de längsta stället, sen har dom ju klippt upp längre o så på andra ställen i håret.
Känns riktigt fräscht o friskt nu.
Hade verkligen behövt färga med, men till de finns inga pengar.
Ska nog tvinga BöööPHEn komma hit o göra de på mig.

Igår efter allt regn, hagel o åska bestämde jag mig för o ut o plocka lite liljekonvaljer borta vid Gersken.
Får panik när de ej står blommor på bordet.
Otroligt friskt o skönt ute.

Men jag säger som Olivia sa till mig igår -Vädret har humörsvängningar!
Och kan man annat än hålla med? Ena stunden sol, sedan åska, regn, hagel och blåst för att sedan spricka upp o bli fint igen.
Mysko.


Kommentarer
Anonym

va mysigt med lijekonvaljer. vart vid gersken har du hittat dom? Jag har inte sätt några som har blommat ännu & jag skulle vilja plocka såna till min mamma för hon älskar liljekonvaljer. kraam

2010-05-24 11:51:03
idah

Fin bild! Du som knäppt? :)

2010-05-24 15:44:37
URL: http://idahfridhs.blogg.se/
Rebecka

Men visa hur håret blev då! :)

Jag kan inte komma idag, måste möta upp en snubbe imon på morgonen å hämta nått åt patrik.. Men ja kan komma imon efter det?

Puss

2010-05-24 16:08:49
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
clara

Vilken fin bild!

JAG VILL OCKSÅ KLIPPA MIG!!!! Så avis jag blev!

2010-05-24 19:22:08
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0