Regnigt men mysigt

Regnet smattrar emot rutorna och de är redan ganska mörkt ute, jag har tänt ljus o bara njuter.
Hade en riktig  mysstund med Ebba innan hon somnade. I ca tio minuter gick hon med på o sitta alldeles stilla i min famn o låta mig kolla på lite av ett avsnitt Unga mödrar. (Ni som känner Ebba vet att hon är ganska aktiv o bara är still när hon sover) Så jag njuter av de få tillfällena hon sitter still i mitt knä.

Har varit på stan idag tillsammans med min gamla jobbarkompis Therese, hon va söt och bjöd på lunch på Coffie house.
Hon fick även agera lite barnvakt i 10 min eftersom jag va tvungen och kolla upp mitt öga (fick en jäkla skalbagge i ögat igår och har efter de väldigt ont)
Allt såg bra ut iaf och de va bara lite irriterad, att jag hade ont berodde antagligen på att äckelkrypen ofta utsöndrar ngn äcklig vätska o att jag blivit riven - Enda nackdelen med vår/sommar.

Min telefon funkar inte heller.
Vaknade i morse av att de stod endast nödsamtal på. Så antagligen är de simkortet som bestämt sig för att sluta fungera o jag får vänta på att dom skickar ett nytt.
Satan att man inte hade körkort så man kunde ta sig till deras butik i Partille o hämta ut ett nytt.
Hemskt verkligen att va utan mobil , man blir helt handikappad.

Nopp, nu ska jag fortsätta o kika runt på andra bloggar och sedan bara glo på tv resten av kvällen.
Kul att många gillade bildspelet, kan inte annat än hålla med. De är underbart.


Gosegrisen kollar tv

Kommentarer
Jennie

sv: hur är allt med dej då?

kram

2010-05-04 21:00:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0