Tillbaka på noll

En sak som är tråkig är att saker o ting blivit annorulnda sen vi kom hem igen.
När vi va i Borlänge va Johan som han borde.
Dvs att han pratade, tog hand om Ebba mera,skrattade osv.
Så som de ska vara.

Nu sen vi är hemma igen är allt tillbaka på noll igen.
Han sitter HELA dagarna vid datan o fräser när jag pratar med honom, har han Ebba?
Nej inte direkt, igår medans jag tränade visserligen men då trodde han nog att han gjorde mig en tjänst, och så är inte fallet.
Ska inte behöva känna att när jag går hemmifrån så gör han mig en tjänst att tar hand om sin dotter.

Varför?
Ja menar han va ju helt annorulnda när vi va iväg?


Natten har varit hemsk.
Ebba har skrikt var och varannat och inget har hjälpt.
Blir frusterrad som tusan när jag vet hur viktig den sömnen är för mig efftersom de är JAG som ska upp tidigt o ta hand och underhålla fröken hela dagen.

Så en trött mamma som vaknat på  fel sida.
Skoj.

Ingen som var sugen att följa med på öppnaförskolan eller?




Kommentarer
Stina

Det kanske är så att han längtar "hem"?

Så e de för mig iallafall, trots att jag har bott i Uddevalla i 9 år!

2010-05-18 08:13:38
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
daniella, nikes mamma

Jag hade planerat att ta mig till Öppna idag, men har dock ingen aning om var Noltorpskyrkan ligger? Brukar inte hänga där borta :)

2010-05-18 08:54:52
URL: http://nikedan.blogg.se/
Jaana

Ni har inte funderat på att flytta till Borlänge..? Kanske är så att Johan vill vara en bra pappa/pojkvän, men misstrivs otroligt i Allingsås..? hade han inte velat vara bra mot er så hade det nog inte spelat någon roll om ni va i borlänge eller hemma.. en tanke bara.. för jag vet nämligen själv om jag inte trivs någonstans, så blir jag konstig mot omgivningen också...

Sen fattar jag att de är sjukt stort o flytta ända dit..men som sagt, en tanke bara..

2010-05-18 15:10:29
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Anonym

Gärna,, kanske nån gång nästa vecka? då har man ju fått lite pengar oxå :)

2010-05-18 15:12:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0